• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کرمی: زنده نگه داشتن یاد شهدا موجب تداوم حرکت انقلاب می شود

  • کد خبر : 22237
  • 08 آبان 1401 - 19:11
کرمی: زنده نگه داشتن یاد شهدا موجب تداوم حرکت انقلاب می شود
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: شهدا از همه ما انتظار دارند مسیری را که با اهداء جان خود ترسیم کردند استمرار ببخشیم و قطعا حرکت در مسیر استمرار راه شهیدان افتخار بزرگی است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، عباس کرمی در نشست کارگروه ایثار و شهادت اتاق اصناف شهرستان لنجان با بیان اینکه بزرگداشت یاد و خاطره شهدا روح ایثار و از خودگذشتگی را به جامعه القا می‌کند، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در طول تاریخ همواره به عنوان یکی از کارآمدترین عنصر همواره در پیشبرد اهداف، حفظ ارزش‌ها و مقابله با توطئه دشمنان در همه ادیان مطرح بوده است.
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان فاصله گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت را فاصله گرفتن از ارزش‌های انقلاب دانست و افزود: بسیاری از مشکلات اجتماعی امروز ناشی از فاصله گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت است و نباید فراموش کرد شهدا شمع محفل بشریت و نور هستند و این شهدا بودند که با پیروی از ولی فقیه زمان و اهدا خون خود انقلاب را پیروز کردند و باعث ایجاد وحدت در کشور شدند.


وی با بیان اینکه زنده نگاه داشتن یاد شهدا، راه مقابله با تهاجم فرهنگی است، تصریح کرد: شهدا از همه ما انتظار دارند مسیری را که با اهداء جان خود ترسیم کردند استمرار ببخشیم و قطعا حرکت در مسیر استمرار راه شهیدان افتخار بزرگی است.
کرمی با بیان اینکه همه باید پیام شهدا را به نسل جدید انتقال دهیم، گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند تعامل، همکاری و همفکری هستیم و یکی از اهداف تشکیل کارگروه ایثار و شهادت اتاق اصناف شهرستان لنجان همفکری و برنامه‌ریزی در راستای تبیین این فرهنگ غنی و ارزشمند در بازار و همچنین شناسایی و معرفی شهدای اصناف این شهرستان به نسل امروز است.
وی عنوان کرد: ساخت یادبود و المانی در خور شأن و برجسته برای شهدای اصناف شهرستان، یکی دیگر از برنامه‌های هیات رئیسه اتاق اصناف است، که پس از شناسایی این شهدای والا مقام در مسیر تحقق این مهم گام‌های عملی برخواهیم داشت.


رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا موجب تداوم حرکت انقلاب می شود، خاطرنشان کرد: امید است با شناسایی شهدای اصناف و معرفی سبک زندگی این افتخارات بزرگ و انتقال آن به نسل آینده بازار بتوانیم در برابر هجمه‌های بی امان دشمنان اسلام تمام قد ایستادگی کرده و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=22237

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.