• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کرمی: ناکارآمد نشان دادن نظام و حاکمیت یکی از اهداف جنگ ترکیبی دشمنان است

  • کد خبر : 22568
  • 13 آبان 1401 - 13:27
کرمی: ناکارآمد نشان دادن نظام و حاکمیت یکی از اهداف جنگ ترکیبی دشمنان است
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: ناکارآمد نشان دادن نظام و حاکمیت یکی از اهداف جنگ ترکیبی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، عباس کرمی اظهار کرد: امروز نظام سلطه با راه‌اندازی جنگ ترکیبی و شناختی علیه نظام اسلامی و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای خود در تلاش است تا افکار مردم خصوصا نسل جدید کشور را تحت تاثیر قرار دهد، از این رو اطلاعات درست و نادرست را به مخاطب ارائه می‌کند تا اعتماد جامعه نسبت به حاکمیت کاهش پیدا کند.

وی ناکارآمد نشان دادن نظام و حاکمیت و نا امید کردن مردم را یکی دیگر از اهداف جنگ ترکیبی دشمنان دانست و افزود: براساس تئوری جنگ ترکیبی دشمن، هر عاملی که موجب ماندگاری و پایداری انقلاب اسلامی ایران است باید تضعیف شود، از این رو دشمنان نسل جدید کشور را مورد هدف قرار دادند و نباید اجازه دهیم دشمن با تبلیغات نوجوان و جوانان را گمراه کند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی بار دیگر در اقدامی وحشیانه با انجام عملیات تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع)، تعدادی از هموطنان ما از جمله سه دانش‌آموز بی‌گناه را به شهادت رساندند، به نحوی که مدارس عطر و بوی شهادت گرفت و ملت ایران عزادار شد.
کرمی ادامه داد: امروز نیز شاهد حضور پرشور نسل جدید در راهپیمایی سیزدهم آبان و فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ براسرائیل و مرگ بر منافق هستیم که این مسئله لرزه بر اندام مستکبران جهان انداخته است.

وی سیزدهم آبان امسال را صحنه نمایش اقتدار نسل جوان در برابر مستکبران جهان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان و تاکید کرد: حضور پرشور نوجوانان و جوانان در کنار نسل‌ گذشته کشور، این پیام را به همراه دارد که نه تنها دشمنان نظام و انقلاب نمی‌توانند با اجرای توطئه‌های مختلف بین آنان و آرمان های انقلاب شکاف ایجاد کنند، بلکه با دستانی گره کرده باز هم همانند دوران ابتدای انقلاب اسلامی پیرو ولایت فقیه زمان خود خواهند بود و در میدان عمل حضور خواهند یافت.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=22568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.