• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کرمی: مردمی بودن سردار سلیمانی از این شهید والا مقام یک اسطوره جاودان ساخت

  • کد خبر : 24779
  • 13 دی 1401 - 13:37
کرمی: مردمی بودن سردار سلیمانی از این شهید والا مقام یک اسطوره جاودان ساخت
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: سردار سلیمانی روحیه مردم داری و مردم دوستی خویش را حتی لحظه‌ای به فراموشی نسپرد از این رو محبوب قلب ملت ایران و مردم مسلمان و آزاده دنیا بود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، عباس کرمی با بیان اینکه مردمی بودن سردار سلیمانی از این شهید والا مقام یک اسطوره جاودان ساخت، اظهار کرد: ملت ایران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به واسطه اقدامات و امنیتی که برای کشور با حضور در عرصه‌های سخت به ارمغان آورده‌اند مرد روزهای سخت می‌دانند، این بزرگ مرد علیرغم جایگاه و مشغله کاری هرگز روحیه مردم داری و مردم دوستی خویش را حتی لحظه‌ای به فراموشی نسپرد از این رو محبوب قلب ملت ایران و مردم مسلمان و آزاده دنیا بود.

وی راز موفقیت و محبوبیت شهید سلیمانی را ولایت پذیری و خصوصیات اخلاقی ایشان دانست و افزود: شهید سلیمانی جهادگری خستگی ناپذیر در جبهه مقاومت، پاسدار حریم عزت و انسانیت و مدافعی سرافراز برای مظلومان ایران و جهان بود و با سربلندی در این میدان راهبردی و حساس مبارزه با استکبار جهانی و داعشیان در اوج اقتدار مسیر مقاومت را هموار کرد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با بیان اینکه منش و رفتار سردار سلیمانی امروز باید الگویی برای ما در جنگ اقتصادی باشد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید بسیاری بر توجه به توان داخل و اعتماد به نسل جوانان داشته‌اند و چنانچه در این جنگ اقتصادی همچون هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و اصناف اعتماد شود و رفتار و مکتب حاج قاسم سلیمانی را سرلوحه امور قرار دهیم قطعاً از این جنگ نیز به سلامت عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در این شرایط اصناف و بازاریان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، گفت: مستکبران جهان با فشار اقتصادی و روانی به دنبال نا امید کردن مردم بوده و هستند و چنانچه مکتب و سیره زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جنگ اقتصادی و روانی مورد توجه قرار گرفته و ادامه پیدا کند بدون شک نقشه‌های شوم اقتصادی و روانی دشمن همچون نقشه‌های منطقه‌ای آنان نقش بر آب خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود فرمودند ما حاج قاسم‌های زیادی داریم که باید شناسایی و به جامعه معرفی شوند از این رو باید تلاش شود این اصل کلیدی در بازار نیز محقق شود تا راه حاج قاسم‌ها ادامه پیدا کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=24779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.