• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کرمی: اتاق اصناف شهرستان به عنوان رأس هرم اصناف نقش مهمی در پیگیری مطالبات آنان دارد

  • کد خبر : 25283
  • 01 بهمن 1401 - 22:50
کرمی: اتاق اصناف شهرستان به عنوان رأس هرم اصناف نقش مهمی در پیگیری مطالبات آنان دارد
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: با توجه به گزارشات ارائه شده از سوی برخی واحدهای صنفی و درخواست آنان برای رسیدگی به درخواست اصناف، این مهم از سوی سازمان بازرسی کل کشور پیگیری خواهد شد تا به خواسته به حق اصناف جامه عمل پوشانده و جلوی برخی تخلفات احتمالی صورت گرفته مسدود شود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، عباس کرمی با بیان اینکه اتاق اصناف شهرستان لنجان به دنبال ارتقا جایگاه و تعالی عملکرد بازاریان این شهرستان است، اظهار کرد: هیأت رئیسه اتاق اصناف شهرستان لنجان با برگزاری دیدارهای چهره به چهره با اصناف و ایجاد هماهنگی و انسجام به دنبال احقاق حقوق اصناف و ارتقا جایگاه آنان است.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف شهرستان لنجان به عنوان رأس هرم اصناف نقش مهمی را در پیگیری مطالبات به حق آنان دارد، افزود: براساس گزارشات ارائه شده از سوی برخی اصناف شهرستان حقوق این قشر مؤثر از سوی یکی از مدیران ادارات این شهرستان نادیده گرفته شده و باعث بروز گلایه آنان شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با بیان اینکه هدف نهایی رسیدگی به مطالبات اصناف، توسعه و پیشرفت این قشر مؤثر را به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: اتاق اصناف شهرستان لنجان در انجام و پیگیری مشکلات و مسائل مربوط به بازاریان نیازمند تعامل و همکاری بیشتر با نهادهای مختلف است و تقویت این تعامل قطعاً می‌تواند در کاهش تخلفات احتمالی و رونق بازار مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه پیگیری حقوق و مطالبات اصناف نباید در حد شعار باقی بماند، عنوان کرد: با توجه به گزارشات ارائه شده از سوی برخی واحدهای صنفی و درخواست آنان برای رسیدگی به درخواست اصناف، این مهم از سوی سازمان بازرسی کل کشور پیگیری خواهد شد تا به خواسته به حق اصناف جامه عمل پوشانده و جلوی برخی تخلفات احتمالی صورت گرفته مسدود شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=25283
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.