• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان خبر داد:

تهیه نرم‌افزار محاسبه گر کابینت و کمد در لنجان

  • کد خبر : 61235
  • 02 فروردین 1403 - 6:20
تهیه نرم‌افزار محاسبه گر کابینت و کمد در لنجان
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: قیمت‌گذاری کابینت دارای پیچیدگی‌های فنی بسیار زیادی است از این رو ما با تهیه نرم‌افزار محاسبه گر کابینت و کمد این چالش را برطرف کرده‌ایم و یکی از قابلیت‌های این نرم افزار تفکیک قیمت کابینت است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، عباس کرمی اظهار کرد: در فرآیند خرید و تحویل کابینت پیچیدگی‌ها و نکات زیادی وجود دارد که مشتریان عزیز باید به این نکات توجه کنند از این رو به چند مورد از این نکات اشاره می‌شود، در مرحله نخست انتخاب مجری خوب و توانمند که دارای پروانه کسب معتبر از اتحادیه مربوط باشد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: تنظیم قرارداد اصولی و قانونی از دیگر نکات حائز اهمیت بوده که با توجه به اهمیت موضوع اتحادیه صنایع چوب ،ابزارآلات ،مبلمان و دکوراسیون ساختمان شهرستان لنجان، قراردادی را پس از واکاوی چالش‌های بین مجری و کارفرما تنظیم، و با سربرگ این اتحادیه در اختیار مجریان زیرمجموعه قرار داده است .

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: طراحی اصولی و استاندارد توسط طراح متخصص، تعیین زمان تحویل و رعایت کلیه ضوابط توسط طرفین قرارداد و قیمت‌گذاری دقیق و تمام شده پس‌از تأیید طرح نهایی از دیگر نکاتی است که شهروندان عزیز به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی عنوان کرد: قیمت‌گذاری کابینت دارای پیچیدگی‌های فنی بسیار زیادی است از این رو ما با تهیه نرم‌افزار محاسبه گر کابینت و کمد این چالش را برطرف کرده‌ایم و یکی از قابلیت‌های این نرم افزار تفکیک قیمت کابینت است.

کرمی خاطرنشان کرد: این نرم افزار این امکان را به افراد می‌دهد تا قیمت کابینت را با هر نوع متریال، متراژ و … به راحتی محاسبه کنید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=61235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.