• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار سده لنجان خبر داد:

تجهیز ناوگان موتوری شهرداری سده لنجان به ماشین‎ آلات عمرانی، خدمات شهری و اداری

  • کد خبر : 34469
  • 17 شهریور 1402 - 6:02
تجهیز ناوگان موتوری شهرداری سده لنجان به ماشین‎ آلات عمرانی، خدمات شهری و اداری
شهردار سده لنجان گفت: شهرداری سده لنجان تلاش کرده است کیفیت ماشین‌آلات خود را از طریق نوسازی و بازسازی ارتقا دهد از این رو با تامین اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال موفق شد بخشی از خودروهای مورد نیاز را به ناوگان ماشین‌آلات این شهرداری اضافه کند.

حمید شهبازی در گفت گو با خبرنگار نبض وطن یکی از ضعف‌های شهرداری سده لنجان را ضعف در ماشین‎ آلات عمرانی، خدمات شهری و اداری دانست و اظهار کرد: فرسوده بودن ماشین آلات شهرداری باعث تحمیل هزینه‌های زیادی در اجرا و عملیاتی کردن طرح‌ها و ماموریت‌های شهرداری در بخش‌های مختلف شده بود و برای جمع‌آوری زباله و نخاله‌های ساختمانی و نظافت شهری به ماشین آلاتی نیاز بود که بتواند پاسخگوی فعالیت‌های شهرداری باشد.

وی افزود: کمبود در ناوگان موتوری مشکلات شهرداری را برای ارائه خدمات به شهروندان دو چندان کرده بود از این رو مدیریت شهری برای حل این مشکل در مسیر بازسازی و نوسازی ماشین آلات مورد نیاز ناوگان موتوری شهرداری سده لنجان گام برداشت.

شهردار سده لنجان تصریح کرد: شهرداری سده لنجان تلاش کرده است کیفیت ماشین‌آلات خود را از طریق نوسازی و بازسازی ارتقا دهد از این رو با تامین اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال موفق شد بخشی از خودروهای مورد نیاز را به ناوگان ماشین‌آلات این شهرداری اضافه کند.

شهبازی خاطرنشان کرد: از ماشین آلات فوق در حوزه معاونت خدمات شهری و… بهره‌گیری خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.