• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان:

۳۳ واحد فروش نوشت افزار و فرم مدارس در لنجان اخطار گرفتند/۲ واحد صنفی متخلف پلمب شدند

  • کد خبر : 34566
  • 20 شهریور 1402 - 9:53
۳۳ واحد فروش نوشت افزار و فرم مدارس در لنجان اخطار گرفتند/۲ واحد صنفی متخلف پلمب شدند
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: از ابتدای شهریور ماه ۳۳ فقره پرونده تخلف، شناسایی و تشکیل شده و دو واحد متخلف نیز پلمب شده‌اند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، عباس کرمی امروز دوشنبه _ بیستم شهریور ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لوازم التحریر، لباس فرم مدارس، کیف، کفش و پوشاک از جمله کالاهای مورد نیاز خانواده‌ها در آستانه بازگشایی مدارس بوده و اتاق اصناف شهرستان لنجان از ابتدای شهریورماه برای جلوگیری از تخلفات اقتصادی و همچنین حفظ آرامش بازار و صیانت از حقوق مصرف کنندگان نظارت بازرسان خود را بر بازار این کالاها افزایش داده است.

وی افزود: بازرسان اداره صمت، اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه در گشت‌های مشترک و بازرسی‌ها با تخلفاتی همچون گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تبلیغ خلاف واقع، حراج غیر قانونی و فروش کالای قاچاق برخورد می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی واحدهای عرضه کننده نوشت افزار باید از خرید نوشت افزار بدون فاکتور معتبر و رسمی، قاچاق، تقلبی و بی‌کیفیت و همچنین عرضه هرگونه نوشت افزار منقوش به تصاویر ضد ارزشی خودداری کنند. وی ادامه داد: بازرسان در صورت مشاهده اقلام قاچاق با تنظیم صورتجلسه نسبت به جمع‌آوری این اقلام اقدام کرده و متصدی واحد صنفی با تشکیل پرونده اعمال قانون خواهد شد.

کرمی اضافه کرد: طرح اجرای نظارت بر بازار لوازم التحریر، کیف، کفش و پوشاک روزانه و در قالب چند تیم بازرسی، به صورت صبح و عصر تا پایان شهریورماه با هدف جلوگیری از افزایش قیمت و کاهش بروز تخلفات در شهرستان لنجان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: طی مدت گذشته ۳۳ فقره پرونده تخلف، شناسایی و تشکیل شده و دو واحد متخلف نیز پلمب شده‌اند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند گران‌فروشی و یا فروش اجباری محصول را گزارش دهند تا در اسرع وقت با این تخلفات به‌صورت قانونی برخورد شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.