• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار سده لنجان:

فاز نخست آزادسازی و تعریض خیابان سردار آغاز شد

  • کد خبر : 34672
  • 21 شهریور 1402 - 7:24
فاز نخست آزادسازی و تعریض خیابان سردار آغاز شد
شهردار سده لنجان گفت: فاز نخست خیابان سردار با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال به مرحله اجرا رسید.

حمید شهبازی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: حق شهروندان سده لنجان است از خدمات بهینه برخوردار باشند و در این راستا هر روز باید شاهد تلاش جهادی مسئولان باشند از این رو در دوره ششم مدیریت شهری تلاش شده نیازهای اساسی شهروندان در حوزه مدیریت شهری احصاء و با برنامه‌ریزی نسبت به اجرایی شدن آنها با تکیه بر شرایط مالی و در آمدی شهرداری اقدام کنیم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ حدود ۶۵ پروژه عمرانی در راستای توسعه شهر سده لنجان پیش بینی شد که در برنامه زمان‌بندی شده شهروندان شاهد اتمام و بهره‌برداری از این پروژه‌ها بودند و این روند در سال ۱۴۰۲ نیز ادامه داشت و پروژه‌های متعددی در بودجه شهرداری دیده شد.

شهردار سده لنجان با بیان اینکه تعریض خیابان‌ها از جمله پروژه‌هایی به‌شمار می‌آید که با هزینه سنگینی مواجه هستند، تصریح کرد: پروژه بازگشایی و تعریض معابر شهری به عنوان یکی از اولویت‌های پروژه‌های شهرداری سده لنجان در راستای سهولت دسترسی و تردد عمومی شهروندان، روان‌سازی و کاهش بار ترافیکی و تردد ایمن شهروندان با جدیت در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: طرح تعریض خیابان‌های شهری بر اساس نیازسنجی و اولویت‌بندی کارشناسان حوزه‌های مختلف، با توجه به حجم تردد شهروندان در محلات و نیاز اساسی به تعریض و اصلاح مسیر شناسایی و اجرا می‌شود.

شهردار سده لنجان عنوان کرد: براساس نیازسنجی‌های کارشناسی صورت گرفته و مطالبات شهروندان در سال جاری عملیات تملک و تعریض خیابان سردار برای رفاه حال شهروندان به مرحله اجرا رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: فاز نخست خیابان سردار با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال به مرحله اجرا رسید و امیدواریم در آینده نزدیک با اجرای پروژه‌های مختلف شهری شاهد تحقق رویاهایی در شهر سده لنجان باشیم که شاید بعضی از آن‌ها با محاسبات معمول امکان پذیر نبوده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.