• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ادامه نهضت پیاده‌روسازی در سده لنجان

  • کد خبر : 35065
  • 29 شهریور 1402 - 6:18
ادامه نهضت پیاده‌روسازی در سده لنجان
شهردار سده لنجان گفت: بهسازی شبکه معابر شهری و همچنین جدول گذاری به عنوان شریانی مهم و حیاتی در فرایند توسعه متوازن، همه جانبه و پایدار شهر دارای اهمیت ویژه‌ای است از این رو پروژه فاز نخست پروژه پیاده رو سازی خیابان امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به مرحله اجرا رسید.

حمید شهبازی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، با بیان اینکه امروز سده لنجان در مسیر توسعه قرار دارد، اظهار کرد: امروزه به دلیل رشد آهنگ شهر نشینی، همچنین افزایش مشکلات ناشی از این فرایند توسعه متوازن، همه جانبه و پایدار شهر و بهسازی زیر ساخت‌های موجود شهری بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.

وی افزود: بهسازی شبکه معابر شهری و همچنین جدول گذاری به عنوان شریانی مهم و حیاتی در فرایند توسعه متوازن، همه جانبه و پایدار شهر دارای اهمیت ویژه‌ای است از این رو پروژه فاز نخست پروژه پیاده رو سازی خیابان امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به مرحله اجرا رسید.

شهردار سده لنجان تصریح کرد: جدول گذاری در معابر شهری با هدف جداسازی پیاده‌روها از خیابان‌های اصلی و فرعی، فضاهای سبز و همچنین جمع آوری سطحی به مرحله اجرا می‌رسد و باعث مشخص شدن و ایمن سازی پیاده رو با شریان‌های ارتباطی، افزایش زیبایی معابر و کاهش هزینه‌های نگهداری مسیرها و همچنین جلوگیری از شسته شدن شانه‌های پیاده‌روها می‌شود.

وی اضافه کرد: معابر شهر سده لنجان به عنوان یکی از مهم‌ترین زیر ساخت‌های شهری، به دلیل وجود عوامل مخرب در معرض اضمحلال قرار گرفته بودند و برهمین اساس فاز نخست پروژه پیاده رو سازی خیابان امام خمینی (ره) شامل آماده سازی بستر، زیرسازی و روسازی و همچنین جدول‌گذاری به مرحله اجرا رسید و با سرعت قابل قبولی در دست اجرا است.

شهبازی خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، استراتژی‌های لازم برای ساخت معابر، تعمیر و نگهداری آن‌ها در نظر گرفته شده تا علاوه بر کاهش هزینه اولیه، شاهد کاهش هزینه‌های نگهداری و افزایش چرخه عمر پروژه‌های اجرا شده در شهر سده لنجان باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=35065
  • نویسنده : یوسف هاشمی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.