• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کیفیت و ساعات کاری نانوایان شهرستان لنجان رصد می‌شود/ تعطیلی خودسرانه ممنوع

  • کد خبر : 35268
  • 30 شهریور 1402 - 21:00
کیفیت و ساعات کاری نانوایان شهرستان لنجان رصد می‌شود/ تعطیلی خودسرانه ممنوع
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت:براساس تصمیمات اتخاذ شده، طی روزهای آینده ساعت کاری نانوایی‌ها در نوبت صبح، ظهر و عصر اعلام خواهد شد و شروع پخت نانوایی‌ها به صورت مستمر رصد می‌شود از این رو همه متصدیان نانوایی‌ها ملزم به رعایت ساعت کاری هستند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، عباس کرمی امروز _پنجشنبه سی‌ام شهریورماه_ در اجلاس فوق العاده اتاق اصناف شهرستان لنجان پخت نان با کیفیت را از یکی مهمترین حقوق شهروندان دانست و اظهار کرد: در کشور ما و به تبع آن در شهرستان لنجان نان به عنوان قوت غالب و غذای اصلی مردم به شمار می‌آید برهمین اساس کیفیت نان باید از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در روزهای گذاشته باعث گلایه مردم شهرستان شده بود تعطیلی برخی نانوایی‌های در شهرهای شهرستان لنجان بود که با توجه به اهمیت موضوع بررسی این مطالبه شهروندی در دستور کار بازرسان اتاق اصناف قرار گرفت.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با اشاره به تشدید نظارت بر نانوایی‌های این شهرستان، تصریح کرد: اتاق اصناف شهرستان لنجان و اتحادیه نانوایان این شهرستان به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع شود و از سوی دیگر در صورت مشاهده هرگونه کم فروشی، تعطیلی خودسرانه و فروش سهمیه روزانه آرد توسط متصدیان نانوایی‌های با متخلفان به صورت جدی و قانونی برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه نانوایی‌ها ملزم به رعایت ساعت پخت نان هستند، اضافه کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده، طی روزهای آینده ساعت کاری نانوایی‌ها در نوبت صبح، ظهر و عصر اعلام خواهد شد و شروع پخت نانوایی‌ها به صورت مستمر رصد می‌شود از این رو همه متصدیان نانوایی‌ها ملزم به رعایت ساعت کاری هستند.

کرمی خاطرنشان کرد: کاهش فعالیت نانوایی‌های علاوه بر تشکیل پرونده و معرفی به اداره تعزیرات حکومتی ، جرایمی چون کاهش سهمیه آرد را در پی دارد برهمین اساس نانوایی ها برای جلوگیری از کاهش سهمیه آرد و…، ساعت کاری شان را رعایت کنند.

در ادامه این جلسه پس از طرح موضوعات و مسایل مطروحه در زمینه مباحث و مشکلات اصناف و بازاریان روسای اتحادیه‌های صنفی به بررسی و تبادل نظر در این مورد پرداختند و راهکارهای کاربردی ارایه و تصمیمات لازم در زمینه مرتفع کردن مشکلات این حوزه اتخاذ شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=35268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.