• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار سده لنجان:

دفاع مقدس مفهوم مقاومت را به الگویی راهبردی برای جهان اسلام تبدیل کرد

  • کد خبر : 35280
  • 31 شهریور 1402 - 8:51
دفاع مقدس مفهوم مقاومت را به الگویی راهبردی برای جهان اسلام تبدیل کرد
شهردار سده لنجان گفت: دوران دفاع مقدس، دگرگونی‌های عظیمی را برای کشور به همراه داشت به‌ شکلی که به یکی از برترین حماسه‌های ملت غیور ایران در پاسداری از ارزش‌های دینی و اسلامی مبدل شد و به جرات می‌توان گفت ایران قوی امروز، محصول دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمید شهبازی شهردار سده لنجان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس یادآور حادثه ای عظیم و به بار نشستن نتایجی عظیم تر در سیر انقلاب ملت ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد . مقام معظم رهبری”مدظله العالی ”

دوران دفاع مقدس، دگرگونی‌های عظیمی را برای کشور به همراه داشت به‌ شکلی که به یکی از برترین حماسه‌های ملت غیور ایران در پاسداری از ارزش‌های دینی و اسلامی مبدل شد و به جرات می‌توان گفت ایران قوی امروز، محصول دفاع مقدس است. آنچه در جنگ تحمیلی از یک سو ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکست و از سوی دیگر استقامت، پایداری و پیروزی ملت ایران را به دنبال داشت، فرهنگ شهادت طلبی بود و این فرهنگ نه تنها موجب ماندگاری دفاع مقدس شد بلکه مؤلفه‌های عینی مفهوم مقاومت در برابر مستکبران جهان را به الگویی راهبردی برای جهان اسلام تبدیل کرد.

جنگ تحمیلی هشت‌ ساله علیه ملت ایران، اگرچه هزینه‌های انسانی و مادی عظیمی را به کشورمان تحمیل کرد، اما گنجینه‌ای عظیم و با برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت قهرمان ایران را به یادگار گذاشت از این رو تلاش برای زنده نگه داشتن مستمر حماسه دفاع مقدس رسالت خطیری است که همه ما در برابر آن مسئول هستیم.

اینجانب ضمن ادای احترام و تقدیم بهترین درود‌ها به روح بلند و ملکوتی بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده معزز شهدا، ایثارگران و مردم شهید پرور ایران اسلامی خصوصا شهروندان سده لنجان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان تداوم توفیقات همگان را در خدمت به اسلام، نظام اسلامی، میهن عزیزمان و ملت شریف و انقلابی خواستارم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=35280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.