• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ضرغامی: لایحه حمایت از مجموعه‌های گردشگری در دولت تصویب شد

  • کد خبر : 43034
  • 01 آذر 1402 - 23:19
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: به‌منظور حمایت از گردشگری، امروز لایحه حمایت از مجموعه‌های گردشگری در حوزه انرژی به‌ویژه گاز تصویب شد و امیدواریم با حمایت نمایندگان مجلس بتوانیم این لایحه را در مجلس تصویب کنیم.

به‌گزارش نبض وطن به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، عزت‌الله ضرغامی شامگاه _چهارشنبه یکم آذر_ در آئین افتتاح هتل پنج ستاره چهارباغ اصفهان اظهار کرد: سال گذشته به اصفهان سفر کردیم و از کنار زاینده رود گذشتیم و در مجاورت دو جوان نشستیم که موسیقی می‌نواختند، مردم نیاز به این دارند که در کنار آن‌ها باشیم و حتی نواختن موسیقی آنها نیز ایرادی ندارد، حتی اگر نوازنده خانم باشد هیچ کجا خلاف شرع نیست.

وی افزود: وقتی رهبر انقلاب فرمودند نزدیک قله‌ایم، این اوج امید بوده و به معنای آن است که امروز به نزدیکی قله رسیدیم و سختی‌های بسیاری را پشت سر گذراندیم، پس نباید یک بار اضافه بر دوش مردم بگذاریم.

حمایت از واحدهای اقامتی کشور

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های ما حمایت از واحدهای اقامتی کشور به‌ویژه هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای یک و دوستاره است که با حمایت دولت به‌زودی تسهیلات به آن‌ها ارائه می‌شود، به همین دلیل هتل‌های ۵ ستاره افتخار و آبروی کشور است.

ضرغامی ادامه داد: بسیاری از کشورهای پیرامون ایران، سرمایه‌های سنگینی را در حوزه هتل‌سازی و واحدهای اقامتی هزینه کرده‌اند، لذا باید تلاش کنیم تا ایران نیز به این سمت حرکت کند.

وی با تاکید بر اینکه استان اصفهان قطب گردشگری ایران است و امیدواریم در اصفهان بیش از گذشته شاهد رشد هتل‌سازی در این کشور باشیم، تصریح کرد: اصفهان بی‌تردید عروس میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران است، لذا انتظار داریم مسئولان استان و نمایندگان مجلس با همراهی همدیگر بتوانیم کمک کنیم تا اصفهان را بهتر از گذشته به جهان معرفی کنیم.

لایحه حمایت از مجموعه‌های گردشگری در دولت تصویب شد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تأکید کرد: به‌منظور حمایت از گردشگری، امروز لایحه حمایت از مجموعه‌های گردشگری در حوزه انرژی به‌ویژه گاز تصویب شد و امیدواریم با حمایت نمایندگان مجلس بتوانیم این لایحه را در مجلس تصویب کنیم، زیرا این نکته کمکی به فعالان گردشگری است تا بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری فعالیت کنند.

ضرغامی گفت: امروز پس از ورود به اصفهان از کارخانه ریسباف بازدید کرده و عظمت این مجموعه را دیدم، لذا معتقدیم این کارخانه می‌تواند اصفهان را پررنگ‌تر و عظیم‌تر از گذشته به جهان نشان دهد.

وی در پایان سخنان خود با ادای احترام به شهدای والامقام غزه از آن‌ها به عنوان شهدای قهرمانی یاد کرد که در حافظه تاریخ ماندگار خواهند بود.

به گزارش ایمنا، هتل مجلل چهار باغ اصفهان اولین هتل ۵ ستاره بخش خصوصی است که شامل ۲۵۰۰ متر مربع زیربنا، ۷ طبقه و ۱۳۵ اتاق و ۳۳۶ تخت می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=43034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.