• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان لنجان؛

پویش نذر هشتم در شهرستان لنجان آغاز شد

  • کد خبر : 4775
  • 13 اسفند 1399 - 10:37
پویش نذر هشتم در شهرستان لنجان آغاز شد
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان لنجان گفت: پویش نذر هشتم با هدف آزادسازی زندانیان و دستگیری از هشت خانواده زندانی با عنایت امام رضا(ع) همچون سراسر کشور در شهرستان لنجان به مرحله اجرا رسید.

علی اکبر محمودی در گفت و گو با خبرنگار نبض وطن، اظهار کرد: پویش نذر هشتم با هدف آزادسازی زندانیان و دستگیری از هشت خانواده زندانی با عنایت امام رضا(ع) در سراسر کشور به مرحله اجرا رسید از این رو انجمن حمایت از زندانیان شهرستان لنجان نیز تلاش کرده است در کنار اقدامات حمایتی خود این پویش را در این شهرستان به مرحله اجرا برساند.
وی افزود: براساس ماهیت طرح، هشتم هر ماه هشت زندانی نیازمند به نیت امام رضا(ع) با مشارکت و همت آحاد مردم نیک اندیش در مسیر آزادسازی زندانیان و یا حمایت از خانواده های آنان گام برداشته می شود.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان لنجان تصریح کرد: یکی از مزایای طرح نذر هشتم علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های موجود؛ تقویت نقش محوری خیرین، مساجد و سازمان های مردم نهاد در کمک به خانواده های زندانیان است.
وی اضافه کرد: در این طرح علاوه بر فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان، تلاش می شود افراد تحت پوشش‌ مورد حمایت اجتماعی، فرهنگی، تربیتی و معیشتی قرار گیرند تا گره ای از مشکلات این قشر آسیب پذیر جامعه باز شود.
محمودی عنوان کرد: براساس اقدامات صورت گرفته انجمن حمایت از زندانیان شهرستان لنجان تعدادی یخچال، بخاری، لباسشویی، تبلت و غیره را در قالب پویش نذر هشتم مهیا و خانواده زندانی نیازمند تحویل داد.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته تشکل های مردم نهاد، نهادهای مختلف و خیرین نیک اندیش بیش از پیش کمک های خیرخواهانه خود را در مسیر افزایش سرانه حمایتی از خانواده زندانیان اختصاص دهند تا در روزهای پایانی سال با همراهی و مشارکت مردم، شاهد آزادی زندانیان جرایم غیرعمدی که همچنان در حبس هستند،باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=4775
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.