• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سردار رادان: کنترل الکترونیکی سارقان سابقه‌دار در ۳ استان کشور در دستور کار است

  • کد خبر : 50156
  • 21 دی 1402 - 14:00
سردار رادان: کنترل الکترونیکی سارقان سابقه‌دار در ۳ استان کشور در دستور کار است
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر اهتمام جدی پلیس برای برخورد قاطعانه با سرقت‌ها خبر داد و گفت: کنترل الکترونیکی سارقان سابقه‌دار در سه استان کشور در دستور کار است.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات یک هزار تلفن همراه سرقتی پلیس مشهد اظهار کرد: امروز شاهد بودیم بعضی از این سارقان حداقل روزی پنج تا شش سرقت تلفن همراه داشتند و این به آن معنی است که گویا آن چیزی که برای سارقان تمامی ندارد، ادامه سرقت‌ها است.

وی افزود: سال جاری را سال سختی برای مالخران اموال مسروقه اعلام کرده‌ایم و در تمام استان‌ها کار اطلاعاتی و برخورد قاطعانه برای دستگیری سارقان و مالخران و برخورد قضائی قاطعانه با آنها صورت گرفته است و ادامه می‌یابد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: توجه به دو نکته ضروری است؛ نکته اول اینکه مردم مراقبت بیشتری داشته باشند و اسباب و موقعیت برای سرقت را از سارقان بگیرند و نکته دوم تداوم و قاطعیت برخورد با مالخران است.

سردار رادان اضافه کرد: به مردم قول داده‌ایم که در خصوص سرقت و معتادان متجاهر به طوری عمل شود که دغدغه‌ها کاهش یابد و به زودی طرح کنترل الکترونیکی سارقان سابقه‌دار را با موافقت رئیس قوه قضائیه و دادستانی کل آغاز خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: در آینده نزدیک سارقانی که بیش از چهار مورد محکومیت کیفری دارند و جزو سارقان سابقه‌دار هستند، تحت کنترل الکترونیکی قرار می‌گیرند و اهتمام فراجا در این مأموریت جدی است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: این طرح در سه استان آغاز و پس از آن در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=50156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.