• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان خبرداد:

جمع آوری ۵ میلیارد ریال جهیزیه، کفش و پوشاک به همت بازاریان لنجان

  • کد خبر : 50173
  • 21 دی 1402 - 18:26
جمع آوری ۵ میلیارد ریال جهیزیه، کفش و پوشاک به همت بازاریان لنجان
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: با مشارکت اصناف نیک اندیش تعداد قابل توجهی جهیزیه، کفش و پوشاک به ارزش ۵ میلیارد ریال جمع‌آوری شده است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، عباس کرمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمک به نیازمندان و افراد آسیب پذیر جامعه یکی از طرح‌های مردمی و حسنه اسلامی به‌شمار می‌آید که با مشارکت اصناف در کنار دیگر خیرین نیک اندیش این امر حسنه در ادوار مختلف به بهترین شکل ممکن اجرایی شده است.

وی افزود: اصناف و بازاریان شهرستان لنجان در حوزه‌های مختلف از جمله تهیه کمک هزینه ازدواج، جهیزیه، تأمین هزینه آزادی زندانیان نیازمند و جرایم غیر عمد، کمک‌های مومنانه، اردوهای جهادی و… نقش آفرینی کرده‌اند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال اعضا زیرمجموعه اتحادیه صنف پوشاک، کیف، کفش و خیاطان به فراخوان اتاق اصناف شهرستان لنجان لبیک گفته و در طرح جمع آوری داوطلبانه پوشاک و کفش نو مشارکت کردند تا شاهد توزیع کفش و پوشاک‌های جمع آوری شده در بین خانواده‌های نیازمند و مستمند باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون با مشارکت اصناف نیک اندیش تعداد قابل توجهی جهیزیه، کفش و پوشاک به ارزش ریالی حدود ۵ میلیارد ریال جمع‌آوری شده است و امیدواریم در ادامه مسیر نیز سایر زیرمجموعه‌های اتحادیه‌های صنفی به اتحادیه صنایع چوب و پوشاک باشیم تا گره‌ای هرچند کوچک از مشکلات نیازمندان باز شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=50173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.