• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
مدیرعامل انجمن حافظان میراث لنجان؛

نوروز در خطه طلایی ایران،سرچشمه ای از آداب و رسوم کهن

  • کد خبر : 5218
  • 30 اسفند 1399 - 9:08
نوروز در خطه طلایی ایران،سرچشمه ای از آداب و رسوم کهن
مدیرعامل انجمن حافظان میراث لنجان گفت: نوروز در خطه طلایی ایران،سرچشمه ای از آداب و رسوم کهن دارد؛ آمیزه‌ای مبارک از آموزه‌های اسلامی است و مردم این دیار با پیام مهر و دوستی و با لبخند تحسین به تماشای جلوه‌های زیبا و دل‌انگیز آن می‌نشینند.

به گزارش نبض وطن، در پیام میلاد موذنی مدیرعامل انجمن حافظان میراث لنجان آمده است؛
دلا چو غنچه شکایت ز کار بسته مکن
که باد صبح نسیم گره گشا آورد
نوروز جلوه گاه قرابت و عبودیت انسان با خالق یکتا ، آیین های نوروزی متضمن قرارهای میان انسانها و روایتی زیبا و شگفت‌انگیز از هستی است.
نوروز در خطه طلایی ایران،سرچشمه ای از آداب و رسوم کهن دارد؛ آمیزه‌ای مبارک از آموزه‌های اسلامی است و مردم این دیار با پیام مهر و دوستی و با لبخند تحسین به تماشای جلوه‌های زیبا و دل‌انگیز آن می‌نشینند؛ چراکه گرامیداشت نوروز، بزرگداشت گنجینه‌ای ارزشمند و ماندگار از تاریخ، تمدن و میراث بشری است.

اینک که نرم نرمک بهار با همه زیبائی‌هایش از راه رسید امید آن داریم که همه هموطنان خصوصا مردم فهیم و نیک سرشت زرین شهر خطه طلایی ایران سالی سرشار از کامیابی را پیش رو داشته باشند و سال ۱۴۰۰ شمسی با تلاش همگانی خصوصا نسل جوان به فرصتی برای افزایش امید در سایه جهاد توسعه محور و سربلندی و سرافرازی مردم برای تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تبدیل شود.
شکرگذار از کرامات الهی، خاضعانه از خداوند منان برای همه هموطنان سالی پربرکت و همراه با تندرستی و عزت آرزومندم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=5218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.