• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آیت الله رئیسی: گردشگری پیشران و شتاب‌دهنده اقتصادی است

  • کد خبر : 55150
  • 23 بهمن 1402 - 10:40
آیت الله رئیسی: گردشگری پیشران و شتاب‌دهنده اقتصادی است
رئیس‌جمهور گفت: اینکه دولت‌ها بسیار تاکید دارند نسبت به توسعه و فعال شدن گردشگری در کشورهای خود برای این است که پیشران و شتاب‌دهنده اقتصادی است.

به گزارش نبض وطن، سخنرانی «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور، صبح امروز _دوشنبه بیست‌وسوم بهمن_ در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته اظهار کرد: موضوع گردشگری یکی از بحث‌های مهم در حوزه اقتصادی است، شتاب‌دهنده اقتصاد کشورهاست. اینکه دولت‌ها بسیار تاکید دارند نسبت به توسعه و فعال شدن گردشگری در کشورهای خود برای این است که پیشران و شتاب‌دهنده اقتصادی است.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از بیست‌وسوم تابیست‌وششم بهمن ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

پیش‌تر عزت‌الله ضرغامی خبر داده بود که نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته از امروز ۲۳ بهمن ماه به صورت وسیع‌تر و گسترده‌تر به نسبت ادوار قبل برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه گردشگری در کشور است؛ تفاوت نمایشگاه امسال این است که فضاهای محل دائمی نمایشگاه‌های تهران نسبت به سال قبل به گردشگری اختصاص پیدا کرده و صنایع دستی که همزمان با این نمایشگاه برپا می‌شد، از آن حذف شده است تا از روز سوم تا ششم اسفند در قالب نمایشگاه ملی به صورت جداگانه برگزار شود.

این نمایشگاه صبح امروز و با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، همچنین زوراب پولولیکاشویلی، رئیس سازمان جهانی گردشگری ملل متحد افتتاح خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=55150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.