• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان:

مشارکت حداکثری با جلب اعتماد مردم رقم خواهد خورد/نامزدهای انتخاباتی می‌توانند برنامه‌های خود را ارائه کنند

  • کد خبر : 55890
  • 28 بهمن 1402 - 18:52
مشارکت حداکثری با جلب اعتماد مردم رقم خواهد خورد/نامزدهای انتخاباتی می‌توانند برنامه‌های خود را ارائه کنند
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: شمارش معکوس برای آغاز یکی از بزرگ‌ترین رقابت‌های انتخاباتی کشور آغاز شده است و امیدواریم با برگزاری میزگردهای طراحی شده گامی موثر در راستای افزایش آگاهی و مشارکت شهروندان برداشته شود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، عباس کرمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حاکمیت قانون و مشارکت حداکثری همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است، اظهار کرد: مشارکت قوی، رقابت واقعی، امنیّت انتخابات و… از جمله کلید واژه‌های مهم و محوری به‌شمار می‌آیند که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشته و همه ما موظف هستیم به‌گونه‌ای عمل کنیم که به آن جامه عمل پوشیده شود.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری با جلب اعتماد مردم رقم خواهد خورد، افزود: هر اندازه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد مجلس به همان اندازه قدرتمندتر می‌شود و باید توجه داشت حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات، موجب می‌شود که نظام در عرصه‌های بین‌المللی حرف‌های خود را به کرسی بنشاند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: معرفی برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی و افزایش شناخت اقشار مختلف جامعه رمز داغ‌تر شدن تنور انتخابات و با توجه به اهمیت موضوع اتاق اصناف در مسیری گام برداشته است تا زمینه تحقق این مهم را در شهرستان لنجان فراهم کند.

وی اضافه کرد: برای انتخاب اصلح نیاز است عوامل و ویژگی‌های مثبت را در کلام، رفتار و سابقه نامزدها جست‌وجو کنیم و این مهم با معرفی هرچه بیشتر نامزدهای انتخاباتی و تحلیل برنامه‌های آنان محقق خواهد شد.

کرمی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی برنامه‌های خود را ارائه کنند، عنوان کرد: با توجه به تدابیر اتخاذ شده از نامزدهای انتخاباتی شهرستان لنجان دعوت می‌شود تا از فرصت به وجود آمده برای معرفی برنامه‌های خود استفاده کنند.

وی بیان کرد: شمارش معکوس برای آغاز یکی از بزرگ‌ترین رقابت‌های انتخاباتی کشور آغاز شده است و امیدواریم با برگزاری میزگردهای طراحی شده گامی موثر در راستای افزایش آگاهی و مشارکت شهروندان برداشته شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: باید به این نکته مهم توجه داشت که فرد اصلح علاوه براینکه باید بتواند مسائل و مشکلات حوزه انتخابی خود را به‌درستی به مجلس منعکس کند، نیاز است قوانین موجود را برای بهبود، شناسایی و برای اجرا به دولت گوشزد و الزام کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=55890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.