• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

فعالیت ها و حمایت های مرحومه غاده حجاوی از ذهن مردم هنردوست ایران فراموش نخواهد شد

  • کد خبر : 5660
  • 15 فروردین 1400 - 21:13
فعالیت ها و حمایت های مرحومه غاده حجاوی از ذهن مردم هنردوست ایران فراموش نخواهد شد
میلاد موذنی مدیرعامل انجمن حافظان میراث لنجان با انتشار پیامی درگذشت غاده حجاوی رئیس شورای جهانی صنایع‌دستی را تسلیت گفت.

در متن پیام مدیرعامل انجمن حافظان میراث لنجان آمده است:
“انا لله وانا الیه راجعون”

خبر درگذشتِ ناباورانه استادِ تواضع سرکار خانم غاده حجاوی رئیس شورای جهانی صنایع‌دستی در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۰ بر تلخ‌کامی‌های این روزها افزود و جامعه فعال در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را در غم و اندوه فرو برد.
افرادی چون سرکار خانم غاده حجاوی که همواره برای بزرگ ماندن ایران اسلامی در تلاش بودند؛ اعتبار نسل جوان و فعالان حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به شمار می آمدند و هرگاه سخن از میراث فرهنگی و صنایع دستی ایران بر زبان جاری می شود قطعا نام ایشان در یادها زنده شده و هیچگاه به فراموشی سپرده نخواهد شد.
فعالیت ها و حمایت های این بانوی مسلمان و فرهیخته در راستای معرفی صنایع دستی ایرانی به جهانیان ‌و پیوند آن با صنعت گردشگری، از ذهن مردم هنردوست ایران فراموش نخواهد شد.
اینجانب این ضایعه اندوهناک را به جامعه صنایع‌دستی جهان، اصحاب فرهیخته فرهنگ و هنر، دوستان و به ویژه خانواده ایشان صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحومه، رحمت و غفران الهی مسئلت دارم.





لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=5660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.