• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

توزیع و نظارت بر قیمت میوه شب عید در لنجان

  • کد خبر : 60688
  • 29 اسفند 1402 - 7:12
توزیع و نظارت بر قیمت میوه شب عید در لنجان
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: توزیع میوه شب عید تنظیم بازار طی روزهای گذشته با تعامل اتاق اصناف و تعاون روستایی شهرستان لنجان شروع شده و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این مهم در سراسر شهرستان لنجان به مرحله اجرا رسیده است.

عباس کرمی در حاشیه بازدید از روند توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازار در شهرستان لنجان در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، اظهار کرد: کارگروه تنظیم بازار میوه شب عید با حضور دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله فرماندار، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، تعزیرات حکومتی،جهاد کشاورزی، اداره صنعت، معدن و تجارت و دیگر دستگاه‌های مرتبط که مسئولیت راهبری تنظیم بازار را در شهرستان لنجان برعهده دارد در تلاش هستند شهروندان شهرها و روستاهای شهرستان لنجان در تامین کالاهای اساسی و… با کوچکترین چالشی مواجه نشوند و خوشبختانه این مهم به خوبی محقق شده است.

وی با بیان اینکه قیمت میوه فروشان در شهرستان بسیار منصفانه است، افزود: توزیع میوه شب عید تنظیم بازار طی روزهای گذشته با تعامل اتاق اصناف و تعاون روستایی شهرستان لنجان شروع شده و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این مهم در سراسر شهرستان لنجان به مرحله اجرا رسیده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با بیان اینکه تعادل بین عرضه و تقاضا بر روی قیمت تأثیر بسزایی دارد، تصریح کرد: میوه‌های توزیع شده شامل سیب زرد، سیب قرمز و پرتقال با کیفیت مناسب بوده و هدف از عرضه میوه‌های تنظیم بازار نیز، ایجاد ثبات و جلوگیری از نوسانات قیمتی در بازار است.

وی خاطرنشان کرد: در روند توزیع میوه‌های نوروزی دستگاه‌های نظارتی همچون تعزیرات، بازرسان اداره صمت و همچنین بازرسان اتاق اصناف نظارت‌های لازم را داشته و خواهند داشت تا از انحرافات احتمالی جلوگیری شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=60688
  • نویسنده : علی امینی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.