• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رئیس ستاد مرکزی خدمات سفر کشور: ابتکارات اصفهان در خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی قابل‌تقدیر است

  • کد خبر : 62078
  • 07 فروردین 1403 - 12:04
رئیس ستاد مرکزی خدمات سفر کشور: ابتکارات اصفهان در خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی قابل‌تقدیر است
رئیس ستاد مرکزی خدمات سفر کشور در نشست با اعضاء ستاد اجرایی خدمات سفر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، ابتکارات اصفهان در خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی را قابل‌تقدیر دانست.

به گزارش نبض وطن به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان علی اصغر شالبافیان صبح امروز _هفتم فروردین‌_ در نشست ستاد سفر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از فعالیت همکاران ستاد سفر اصفهان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های ما در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تلاش برای ایجاد تعامل با مردم و سایر دستگاه‌ها برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران با آفرینش و خلاقیت رویدادهای جدید است.

وی با تاکید بر اینکه تنزل جایگاه اصفهان به معنای ضعف در کل کشور است، افزود: ابتکارات اصفهان در خدمات‌رسانی به گردشگران بسیار ارزشمند بوده و قابل‌تقدیر است، لذا امید داریم تا با افزایش تعاملات، اصفهان بتواند الگوی مناسبی برای همه ایران باشد.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور تصریح کرد: با توجه به تنوع رشته‌های صنایع‌دستی و ابلاغ معاونت محترم صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور، تورهای کارگاه‌گردی صنایع‌دستی در دستور کار است.

شالبافیان تأکید کرد: باید تلاش کنیم میراث‌فرهنگی و شناخت آن عمومی شود، لذا باید اصفهان در زمینه عمومی شدن میراث‌فرهنگی هم در کشور الگو باشد، لذا بهره‌گیری از جوانان و حتی نوجوانان در این زمینه از ارزش والایی برخوردار است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=62078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.