• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

عملکرد پلیس اصفهان در تامین امنیت شهروندان و مسافران نوروزی

  • کد خبر : 63150
  • 15 فروردین 1403 - 7:46
عملکرد پلیس اصفهان در تامین امنیت شهروندان و مسافران نوروزی
جانشین فرمانده انتظامی اصفهان، کارنامه پلیس استان در حوزه های تخصصی مختلف بمنظور تامین امنیت و آرامش شهروندان و مسافران را در ایام تعطیلات نوروز امسال را پرتلاش و همه جانبه برشمرد.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی اصفهان به لحاظ قرارگیری در مرکز کشور و شاهراه تردد مسافران و همچنین میراث تاریخی و جاذبه های گردشگری، این منطقه هر ساله در ایام تعطیلات به ویژه نوروز با حجم بالایی از مسافران مواجه است.
وی افزود: به این‌ منظور پلیس استان از مدت‌ها پیش در حوزه های تخصصی مختلف، برنامه ریزی های گسترده ای برای تامین امنیت و آسایش شهروندان و مسافران در این ایام انجام داده بود.
جانشین فرمانده انتظامی اصفهان تصریح کرد: به منظور ارتقای امنیت و آرامش در بین شهروندان و مسافران نوروزی گشت های کمین و شکار به صورت خودرویی، موتوری و پیاده در نقاط مختلف استان راه اندازی شدند که در نتیجه آن اقدامات خوبی در زمینه کنترل و نظارت بر محلات و دستگیری سارقان و مجرمان در این مدت انجام شد.
وی، اجرای طرح عملیاتی شناسایی و دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب، تعیین جغرافیای جرم و گشت زنی در راستای پیشگیری از انواع سرقت ها و شناسایی سارقان خودرو و داخل خودرو در حاشیه اماکن تفریحی را از جمله اقدامات ویژه پلیس آگاهی استان برشمرد و گفت: در این مدت ۷۹۰ سارق دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.
سردار هاشمی فر با اشاره به کشف ۳۴۹ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در ایام تعطیلات نوروز توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اضافه کرد: در این مدت گشت های ویژه محسوس و نامحسوس در سطح محلات، خیابان ها، کوچه ها، پارکینگ ها، گاراژ ها، تعمیرگاه ها و سایر نقاط شهرها به گشت زنی پرداختند.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه پلیس راه، از ابتدای طرح نوروزی تا کنون سه هزار و ۱۰۸ دستگاه خودروی متخلف به صورت ساعتی توقیف و مورد اعمال قانون قرار گرفتند.
جانشین فرمانده انتظامی اصفهان، همچنین امداد خواهی حدود بکصد هزار نفر از پلیس ۱۱۰ اصفهان را نشانه اعتماد به پلیس عنوان کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=63150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.