• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کمک ۶۷۰ میلیون ریالی اصناف لنجان برای آزادی زندانیان

  • کد خبر : 8159
  • 12 خرداد 1400 - 8:00
کمک ۶۷۰ میلیون ریالی اصناف لنجان برای آزادی زندانیان
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت:بازاریان و اصناف شهرستان لنجان امسال نیز همچون سنوات گذشته حضور پررنگی را از خود در کمک به زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان نشان دادند و بیش از 670 میلیون ریال جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.

محمدجواد نورانی در گفتوگو با خبرنگار نبض وطن، اظهار کرد: نقش آفرینی بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران ۸ سال دفاع مقدس قابل انکار نیست و اصناف نقش ویژه‌ای را در این دوران با حضور در صحنه و جبهه های حق علیه باطل و همچنین تنظیم بازار بر عهده داشتند.
وی افزود: امروز نیز دشمنان با توطئه های مختلف و تحریم های ظالمانه قصد دارند برای مردم مشکل ایجاد کنند و در این میان بازاریان همراهی خود را در این جنگ اقتصادی اثبات کرده اند،به گونه ای که با شیوع ویروس منحوس کرونا علیرغم مشکلات حاکم بر اصناف حمایت از نیازمندان جامعه را به دست فراموشی نسپردند.
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا، معضلات اقتصادی خانواده های نیازمند ابعاد عمیق تر و تازه تری را از خود به نمایش گذاشت، تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا یک امتحان بزرگ الهی پیش‌روی جامعه اسلامی قرار گرفت و اصناف و بازاریان با حضور در رزمایش کمک‌های مؤمنانه، تلاش کردند در حد توان مشکلات اقشار ضعیف و آسیب پذیر را حل ‌کنند تا از این امتحان نیز سربلند خارج شوند.
وی با بیان اینکه بازاریان یاری رساندن به خانواده زندانیان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به عنوان یک وظیفه انسانی می نگردند، ادامه داد: در شرایط اقتصادی امروز تبعات بسیاری از جمله آسیب‌های اجتماعی و تبعات روحی و روانی متوجه خانواده زندانیان است و از این جهت وظیفه انسانی و دینی ما است که از هر روش و راهی برای کمک به نجات این زندانیان اقدام کنیم.
نورانی اضافه کرد: با توجه به اینکه تلاش برای نجات زندانیان و بازگشت آنان به آغوش خانواده‌ها بسیاری از مشکلات و آسیب هایی که ممکن است دامنگیر افراد شود را از میان بر می دارد، همه ساله با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان جشن گلریزانی با حضور اصناف در شهرستان لنجان برگزار می شود.
وی عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا متاسفانه امسال موفق به برگزاری جشن گلریزان با حضور بازاریان شهرستان لنجان نشدیم اما این مسئله سبب نشد که این قشر تاثیرگذار حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد را به دست فراموشی بسپارند.
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: بازاریان و اصناف شهرستان لنجان امسال نیز همچون سنوات گذشته حضور پررنگی را از خود در کمک به زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان نشان دادند و بیش از ۶۷۰ میلیون ریال جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=8159
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.