• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ساختن آیندۀ کشور در گرو تحول‌خواهی و تحول‌گرایی و حفظ اصول اساسی انقلاب است

  • کد خبر : 8555
  • 19 خرداد 1400 - 9:02
ساختن آیندۀ کشور در گرو تحول‌خواهی و تحول‌گرایی و حفظ اصول اساسی انقلاب است
مدیرعامل انجمن حافظان میراث لنجان گفت: ساختن آیندۀ کشور در گرو تحول‌خواهی و تحول‌گرایی و حفظ و تقویت اصول و خطوط اساسی انقلاب است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند روی کار آمدن دولتی انقلابی، عدالتخواه، ضدفساد و معتقد به تحول و جوانان زمینه ساز تحقق این مهم است.

به گزارش نبض وطن، میلاد موذنی مدیرعامل انجمن حافظان میراث لنجان با انتشار پیامی نوشت:
ساختن آیندۀ کشور در گرو تحول‌خواهی و تحول‌گرایی و حفظ و تقویت اصول و خطوط اساسی انقلاب است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند روی کار آمدن دولتی انقلابی، عدالتخواه، ضدفساد و معتقد به تحول و جوانان زمینه ساز تحقق این مهم است.
از سوی دیگر داشتن شهرستانی توسعه یافته نیازمند دمیدن روح جوان‌گرایی در کالبد شوراهای شهر و روستا و افزایش سهم جوانان در پست های مدیریتی و تحقق این مهم لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات پیش رو و در پای صندوق های رای به عنوان یک وظیفۀ ملی و انقلابی است.
خوشبختانه در کنار چهره‌هایی شاخص و سابقه‌دار نام داوطلبان جوان در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای ۹ گانه و روستاهای شهرستان لنجان به چشم می‌خورد و این، نشان از عزم جزم جوانان برای نشستن بر کرسی پارلمان شهری و روستایی دارد.
انتخابات میدانی مهم برای خلق حماسه‌ای برای پیشرفت کشور و حضور در پای صندوق های رای نمایش دهنده روحیه اخلاص، تدین، ولایت مداری و انقلابی گری است از این رو در این برهه حساس طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید با انتخاب درست در افزایش اقتدار، عزت و استقلال ایران اسلامی مشارکت نموده و با اعتماد به جوانان با انگیزه و متخصص حاضر در رقابت های شورای شهر امید را در دل مردم زنده نگهداریم.
بی شک مردم آگاه و فهیم شهرستان لنجان مشارکت در انتخابات را جزو حقوق شهروندی خود دانسته و با حضور مقتدر، پرشور و شعور در پای صندوق های رای، در راستای اعتلای نظام و ارتقا بیش از پیش اقتدار و امنیت کشور گامی قدرتمند بر می دارند تا بار دیگر مهر باطلی بر توطئه های شوم دشمنان بزنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=8555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.