• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

انتخابات، نماد مشارکت ملی آحاد مردم با سلایق مختلف است

  • کد خبر : 8814
  • 27 خرداد 1400 - 12:55
انتخابات، نماد مشارکت ملی آحاد مردم با سلایق مختلف است
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: انتخابات، نماد مشارکت ملی آحاد مردم با سلایق مختلف در سرنوشت خود به شمار می آید و فرصتی کم‌نظیر برای رقم زدن آینده‌ای بهتر برای میهن عزیز اسلامی است،

به گزارش نبض وطن، محمدجواد نورانی رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان در بیانیه‌ای مردم همیشه در صحنه و شهید پرور این شهرستان را به شرکت در انتخابات ۲۸ خردادماه دعوت کرد.

سرنوشت ملت ایران در عرصه های مختلف در هم تنیده است و در این میان انتخابات، نماد مشارکت ملی آحاد مردم با سلایق مختلف در سرنوشت خود به شمار می آید و فرصتی کم‌نظیر برای رقم زدن آینده‌ای بهتر برای میهن عزیز اسلامی است، و حضور پرشور در انتخابات پیش رو نه تنها برای چهارسال بلکه برای سال های متمادی زندگی تک‌تک ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
و در اهمیت حضور پرشور در انتخابات همین بس که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: انتخابات، نشان دادنِ وفاداری ملّت ایران است. یک ملّتِ قریب به هشتاد میلیونی در این میدان پُر از دشمن، میدان مین، میدان مقابله‌ها و مبارزه‌های غرض‌آلود و خباثت‌آلود این‌جور شجاعانه، این‌جور دلیرانه حضور خودش را اعلام میکند؛ انتخابات این است. ببینید چقدر مهم است!
در این شرایط لازم است تا آحاد مردم خصوصا اصناف و بازاریان بصیر، آگاه و فهیم کشورمان یک بار دیگر در تبعیت و پیروی از منویات روشنگرانه رهبر عزیز و دلسوز ایران اسلامی دراین میدان سرنوشت ساز قوی تر از گذشته حاضر شوند و خط بطلان دیگری بر همه نقشه های شوم دشمن بکشند.
آحاد اصناف و بازاریان شهرستان لنجان و خانواده های آنان نیز قطعا با بصیرت مثال زدنی خود در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ضمن حضور حماسی در پای صندوق های رای، بار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید و برگ زرین دیگری را بر دفتر قطور افتخارات ملت شهیدپرور و تاریخ‌ساز ایران خواهند افزود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=8814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.