• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان:

در روزهای پایانی سال، همه گل فروش می شوند/واحدهای صنفی بدون پروانه کسب مرتبط جریمه خواهند شد

  • کد خبر : 26733
  • 18 اسفند 1401 - 23:00
در روزهای پایانی سال، همه گل فروش می شوند/واحدهای صنفی بدون پروانه کسب مرتبط جریمه خواهند شد
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: باتوجه به مطالبه فعالان بازار گل و گیاه تزیینی در شهرستان لنجان برای افرادی که بدون مجوز فعالیت صنفی اقدام به فروش گل و ماهی قرمز می‌کنند پرونده تخلف تشکیل و طبق قانون جریمه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، عباس کرمی در نشست با جمعی از فعالان بازار گل و گیاه تزئینی در شهرستان لنجان با بیان اینکه در تلاش هستیم دغدغه‌های اصناف و حل مشکلات آن‌ها مورد توجه قرار ‌گیرد، اظهار کرد: همه ساله با نزدیک شدن ایام پایانی سال شاهد رونق گرفتن بازار فروش گل‌ و ماهی قرمز هستیم اما متاسفانه روزهای منتهی به پایان سال همه دستفروش‌ها و برخی مغازه‌ها شروع به فروش گل و ماهی قرمز می‌کنند که این مسئله گلایه فعالان این حوزه را به همراه داشته است.
وی افزود: برخی شهروندان بدون داشتن آگاهی لازم گل و ماهی شب عید خود را از فروشندگان بدون مجوز خریداری می‌کنند و این درحالیست که طی سال‌های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا گلفروشان شهرستان لنجان همچون دیگر فعالان بازار متحمل ضررهای بسیاری شدند و چشم امید آنها به بازار شب عید است.
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: انتظار می‌رود شهروندان ماهی قرمز سفره عید نوروز را از مراکز عرضه مجاز تهیه و از خرید ماهی از دستفروشان خودداری کنند.
وی هدف طرح تشدید بازرسی‌ها را جلوگیری از تداخل صنفی و کنترل قیمت نامتعارف دانست و عنوان کرد: با توجه به افزایش تقاضای خرید گل و ماهی قرمز، طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی با هدف جلوگیری از تداخل صنفی و گران‌فروشی آغاز شده است.
کرمی خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبه فعالان بازار گل و گیاه تزئینی در شهرستان لنجان واحدهای صنفی بدون پروانه کسب مرتبط که اقدام به فروش گل و ماهی قرمز می‌کنند جریمه خواهند شد چراکه با هزینه‌هایی همچون مالیات و … اینگونه اقدامات باعث تضییع حقوق اصناف مرتبط می‌شود.
وی تاکید کرد: باتوجه به مطالبه فعالان بازار گل و گیاه تزیینی در شهرستان لنجان برای افرادی که بدون مجوز فعالیت صنفی اقدام به فروش گل و ماهی قرمز می‌کنند پرونده تخلف تشکیل و طبق قانون جریمه خواهند شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=26733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.