• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان:

روابط عمومی قلب تپنده مجموعه‌های مختلف است

  • کد خبر : 29429
  • 28 اردیبهشت 1402 - 10:04
روابط عمومی قلب تپنده مجموعه‌های مختلف است
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: روابط عمومی مجموعه‌ای از مهارت‌های متنوع از جمله تعهد، تخصص، علم و خلاقیت بوده و بر همین اساس شاهد هستیم دغدغه همیشگی فعالان این حوزه فاصله گرفتن از کارهای کلیشه‌ای و سنتی و اجرای بهترین رویدادها، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مخاطبان است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، عباس کرمی اظهار کرد: دنیای امروز دنیای ارتباطات است و روابط عمومی به عنوان قلب تپنده هر مجموعه و سازمان این فرصت را مهیا می‌کند تا ضمن دریافت مطالبات اقشار مختلف جامعه هدف و مخاطبان از یک سو، خدمت و وظایف سازمان خود را از سوی دیگر به شهروندان اطلاع‌رسانی کند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی همواره به عنوان پل ارتباطی بین شهروندان و مسئولان شناخته می‌شوند، افزود: امروزه روابط عمومی در سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف علاوه بر نقش و وظایف ثابتی که در حوزه‌های مختلف از جمله عرصه اطلاع رسانی بر عهده دارد می‌بایست با خلاقیت و برنامه محوری در مسیر اعتماد سازی بیش از پیش شهروندان گام بردارد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: روابط عمومی مجموعه‌ای از مهارت‌های متنوع از جمله تعهد، تخصص، علم و خلاقیت بوده و بر همین اساس شاهد هستیم دغدغه همیشگی فعالان این حوزه فاصله گرفتن از کارهای کلیشه‌ای و سنتی و اجرای بهترین رویدادها، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مخاطبان است.

وی ادامه داد: امروزه پاسخگویی سریع، هنرمندانه و صادقانه به شبهات رسانه‌ای و سوالات موجود در افکار عمومی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است از این رو تعامل بی وقفه و مداوم با رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی، برقراری هم‌نوایی درون سازمانی، توجه به مسئله تشریفات اداری با هدف کاهش هزینه‌ها و توسعه نظم اداری و جاری سازی روح راستی و درستی در تمامی بسترهای فعالیت از جمله مواردی است که انتظار می‌رود توسط فعالان حوزه روابط عمومی مورد توجه قرار گرفته و با جدیت دنبال و پیگیری شود.

کرمی اضافه کرد: نامگذاری ۲۷ اردیبهشت در تقویم کشور به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی صرفاً یک نام در یک برگی از تقویم نیست، بلکه سر فصلی از اخلاق، علم و هنر و زیبایی بوده که مبین اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات سازمانی و اجتماعی است.

وی عنوان کرد: ما براین باور هستیم روابط عمومی نقش سازتده‌ای در مدیریت افکار عمومی، معرفی خدمات و فعالیت‌‌های انجام شده و همچنین بازتاب و انعکاس نظرات و نیازهای اصناف و شهروندان به هیئت مدیره اتاق اصناف به صورت نظام‌مند، برنامه‌ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم بدنه مدیریت این مجموعه با بازاریان، کارکنان و شهروندان و ارتقا کمی و کیفی برنامه‌ها و خدمات سازمانی دارد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: هفته ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی ارزشمند به شمار می‌آید تا به این حرفه مهم که محصول توسعه تکنولوژی، ارتباطات و گسترش روزافزون جوامع، سازمان‌‌ها و نهادهای عمومی است توجه شود از این رو در تلاش هستیم این مهم بیش از پیش در اتاق اصناف شهرستان لنجان مورد توجه قرار گیرد تا شاهد تقویت فرهنگ، معرفی ظرفیت‌های اصناف، بازآفرینی فرهنگی، حفظ تعلق و پیوستگی و… باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=29429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.