• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان خبر داد:

ساماندهی مراکز خرید و فروش ضایعات با تشدید نظارت‌ها

  • کد خبر : 32026
  • 25 تیر 1402 - 16:20
ساماندهی مراکز خرید و فروش ضایعات با تشدید نظارت‌ها
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: ساماندهی مراکز خرید و فروش ضایعات با تشدید نظارت‌ها توسط بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی شهرستان لنجان در حال انجام است و تقویت اینگونه بازرسی‌ها قطعاً باعث از بین رفتن زمینه‌های مؤثر در تولید برخی جرایم احتمالی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، عباس کرمی با اشاره به اهمیت ساماندهی واحدهای صنفی ضایعاتی با هدف جلوگیری از تخلفات احتمالی، اظهار کرد: تقویت سازوکارهای نظارتی از جمله مراقبت بر انبارهای ضایعاتی و همچنین آموزش فعالان این صنف برای جلوگیری از معاملات غیرقانونی و خرید و فروش اموال مسروقه از جمله مباحثی است که امروز مورد توجه اتاق اصناف و اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی شهرستان لنجان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شاغلان در این حرفه باید مجوزهای لازم را کسب و با دقت و بر اساس قوانین فعالیت کنند، افزود: ساماندهی مراکز خرید و فروش ضایعات با تشدید نظارت‌ها توسط بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی شهرستان لنجان در حال انجام است و تقویت اینگونه بازرسی‌ها قطعاً باعث از بین رفتن زمینه‌های مؤثر در تولید برخی جرایم احتمالی خواهد بود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان با اشاره به اهمیت ساماندهی انبارهای ضایعات در محلی مشخص، تصریح کرد: ساماندهی انبارهای ضایعات در محل‌های مشخص و ارائه مجوز برای انجام فعالیت به متقاضیان علاوه بر اینکه بر حفظ ظاهر شهر اثر می‌گذارد، موجب افزایش نظارت پلیس، اتاق اصناف و اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی شهرستان لنجان نیز خواهد شد و فرصت سرقت خرد را کاهش می‌دهد.

وی عنوان کرد: هشدار دهی و اطلاع رسانی برای پیشگیری از سرقت و خرید اموال مسروقه باید از سوی رسانه‌ها به طور جدی دنبال و پیگیری شود و اتاق اصناف شهرستان لنجان از این ظرفیت برای آگاه‌سازی هرچه بیشتر جامعه هدف استفاده خواهد کرد.

کرمی خاطرنشان کرد: تقویت سطح هماهنگی‌ها بین دستگاه‌های مسئول در حوزه‌های پیشگیری و مقابله با سرقت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تمامی متولیان امر می‌توانند با رصد و پایش مداوم فعالیت‌ها اجازه هیچگونه خرابکاری به سارقان و مال‌خران را ندهند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=32026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.