• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان :

همه نانوایی‌ها بازرسی می‌شوند

  • کد خبر : 33020
  • 09 مرداد 1402 - 12:32
همه نانوایی‌ها بازرسی می‌شوند
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: نظارت‌ها و گشت‌های بازرسی از واحدهای صنفی نانوایی نه تنها در ساعت اداری بلکه در خارج از ساعات اداری نیز به صورت منظم انجام می‌شود چراکه نان قوت غالب مردم بوده و باید کیفیت و کمیت لازم برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، عباس کرمی با بیان اینکه تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی‌های مانع از بروز هرگونه تخلف می‌شود، اظهار کرد: بازرسی‌ها و نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها به شکل دائمی توسط بازرسان اتحادیه و اتاق اصناف در قالب چند اکیپ انجام می‌شود و در صورت بروز تخلف برخورد لازم انجام خواهد شد.

وی افزود: نظارت‌ها و گشت‌های بازرسی از واحدهای صنفی نانوایی نه تنها در ساعت اداری بلکه در خارج از ساعات اداری نیز به صورت منظم انجام می‌شود چراکه نان قوت غالب مردم بوده و باید کیفیت و کمیت لازم برخوردار باشد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: نانوایان باید از هرگونه تخلف در عرضه نان به شهروندان اعم از کم فروشی و گران‌فروشی و… خودداری کنند چرا که بازرسان اتحادیه و اتاق اصناف شهرستان لنجان مجدانه پیگیر وضعیت نانوایی‌های شهرستان هستند.

وی عنوان کرد: به دلیل گستردگی شهرستان لنجان و فعالیت تعداد قابل توجه واحدهای صنفی نانوایی نیاز است شهروندان در صورتی مشاهد تخلف آن را گزارش کنند چراکه نمی‌توان به اندازه تمام نانوایی‌ها بازرسی اعزام کرد، بر همین اساس برای بهبود شرایط و رفع مشکلات و نواقص نیاز است مردم با اتحادیه و واحد بازرسی اتاق اصناف همکاری داشته باشند.

کرمی با اشاره به اهمیت پرداختن به مشکلات صنفی نانوایان خاطرنشان کرد: صنف نانوایان جزء استراتژیک‌ترین صنوف به‌شمار می‌آیند بر همین اساس باید به مباحث، چالش‌ها و رفع مشکلات این قشر توجه ویژه‌ای داشت تا آنان نیز دلسوزانه کار خود را در ارائه خدمت هر چه بهتر به شهروندان انجام دهند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=33020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.