• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان:

مبعث پیام آور مجسم عشق، صلح، بیداری و مهربانی است

  • کد خبر : 26099
  • 28 بهمن 1401 - 21:27
مبعث پیام آور مجسم عشق، صلح، بیداری و مهربانی است
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: سالروز مبعث پیامبر اسلام(ص) یادآور روزی که منادی وحی بر روح رسول خدا حضرت محمد (ص) نازل شد و در غار حراء پیام خداوندی را بر وجود آن حضرت وارد نمود، روزی که پیامبر بزرگ اسلام به نبوت مبعوث شد تا رخت خرافه و جهل از عالمیان بر‌چیده شود.

به گزارش نبض وطن، عباس کرمی رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان در پیامی فرا رسیدن ۲۷ رجب و معراج النبی (ص) را به پیروان پیامبر صلح و مهربانی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

سالروز مبعث پیامبر اسلام(ص) یادآور روزی است که منادی وحی بر روح رسول خدا حضرت محمد (ص) نازل شد و در غار حراء پیام خداوندی را بر وجود آن حضرت وارد نمود، روزی که پیامبر بزرگ اسلام به نبوت مبعوث شد تا رخت خرافه و جهل از عالمیان بر‌چیده شود، ندای حق بر فراز آسمان‌ها اوج ‌گیرد و مردم به واسطه ی پیامبر خاتم الانبیا بتوانند دین کامل خداوند “دین اسلام” را دریابند و تحت لوای رسول اکرم(ص) در مسیر حق قدم بردارند.

بعثت در شرایطی بسیار سخت آغاز شد اما با تدابیر  پیامبر اکرم  به سراسر جهان اشاعه یافت تا جایی که در زمان حاضر شاهد تجلی حقیقت دین مبین اسلام به جای جای این کره خاکی هستیم و بی‌تردید جهان پرآشوب امروز بیش ازهرزمان دیگری نیازمند پیام‌های الهام‌بخش محبت، دوستی و مهربانی است و بر ما پیروان آن رسول مهر و مودت است تا آموزه‌های متعالی و انسان‌ساز مکتب نبوی را سرلوحه زندگی خویش قرار دهیم و برای جهانیان ترسیم کنیم.

اینجانب این عید موفورالسرور و بی‌نظیر را به همگان خصوصا اصناف و بازاریان شهرستان لنجان تبریک عرض نموده و امیدوارم که خداوند متعال توفیق پیروی و عمل به دستورات خاتم الانبیاء را به همه ما عنایت فرماید تا بتوانیم در سایه‌ی وحدت و همدلی خادمی خوب برای نظام اسلامی باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=26099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.