• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان

اصناف از موثرترین شبکه‌های مردمی فعال در نظام تولید و توزیع کالا هستند

  • کد خبر : 31048
  • 31 خرداد 1402 - 18:03
اصناف از موثرترین شبکه‌های مردمی فعال در نظام تولید و توزیع کالا هستند
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: روز ملی اصناف گویای اهمیت و جایگاه این قشر بزرگ از جامعه در رشد و بالندگی کشور است بنابراین باید این فرصت را برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصادی غنیمت شمرد.

به گزارش نبض وطن، عباس کرمی رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان در پیامی فرا رسیدن یکم تیرماه روز اصناف را به جامعه اصناف و بازاریان شهرستان لنجان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

اصناف و بازاریان در دوره‌های مختلف نقش و جایگاه مهمی را در تحولات جامعه و کشور داشته‌اند به‌گونه‌ای که با عملکرد خود توانستند عامل تقویت اعتماد و انسجام اجتماعی شوند و رهبر معظم انقلاب درخصوص نقش آفرینی بازاریان فرمودند: در ایران اسلامی، اصناف در خدمت اسلام و انقلاب و مطیع امام بزرگوار بوده‌اند و در همه‌ی میدان‌های انقلاب نیز حضور داشته‌اند.

امروزه نیز اصناف با عملکرد درخشان خود توانسته‌اند به بزرگ‌ترین بخش اقتصاد کشور بعد از نفت دست پیدا کنند به‌گونه‌ای که براساس آمار بالاترین نقش و جایگاه را در تأمین مالی اقتصاد ایران دارند، اما برای داشتن اقتصادی فعال و پویا می‌بایست به بازاریان توجه بیشتری شود.

اصناف عزیز در این شرایط سخت اقتصادی با بها دادن به تولید داخلی، از اشتغال موجود در کشور حمایت کرده و در عین حال با حمایت از کالای ایرانی، در عمل به‌گونه‌ای عمل کرده‌اند که هم تولیدکننده و هم مصرف‌کننده ایرانی را منتفع کنند از این رو انتظار دارند در حوزه‌های مختلف همچون مباحث مالیاتی و… مورد حمایت قرار گیرند.

امروز اهداف بلندی از سوی هیأت رئیسه اتاق اصناف برای ارتقای نقش بازاریان در شهرستان پیش‌بینی شده است و امیدواریم با حمایت مسئولان شاهد تحقق این اهداف و ارتقا جایگاه اصناف در این شهرستان باشیم.

اینجانب یکم تیرماه، روز ملی اصناف را به جامعه شریف اصناف کشور به خصوص بازایان شهرستان خوشنام لنجان تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون این قشر مؤثر را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=31048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.