• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف:

اصناف پای ثابت دفاع از انقلاب هستند/بازاریان شهرستان لنجان نقش بی‌بدیلی در پشتیبانی دفاع مقدس داشتند

  • کد خبر : 35360
  • 01 مهر 1402 - 21:10
اصناف پای ثابت دفاع از انقلاب هستند/بازاریان شهرستان لنجان نقش بی‌بدیلی در پشتیبانی دفاع مقدس داشتند
فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف گفت:نقش اصناف مومن و انقلابی شهرستان لنجان در مراحل مختلف انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس در بخش‌های مختلف مثال زدنی و انکارناپذیر است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، علی امیدی در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج اتحادیه‌های صنفی شهرستان لنجان با اشاره به نقش آفرینی رزمندگان و بازاریان شهرستان لنجان در دوران حساس کشور، اظهار کرد: نقش اصناف مومن و انقلابی شهرستان لنجان در مراحل مختلف انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس در بخش‌های مختلف مثال زدنی و انکارناپذیر است.

وی با اشاره به اعزام چندین کاراوان اقلام خوراکی و اهدا ماشین آلات برای پشتیبانی از رزمندگان تیپ قمر بنی هاشم، افزود: در آن دوران بخش قابل توجهی از اصناف شهرستان لنجان نه تنها همگام با دیگر رزمندگان اسلام در خط مقدم جبهه در نبرد با دشمن بعثی به فوز عظیم شهادت نایل آمدند بلکه آنها در امور پشتیبانی نیز در کنار رزمندگان نقش بسزایی را در پیروزی ایفا کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف با بیان اینکه روحیه ایمان، ایثار و شهادت در جامعه موثر اصناف به رغم گذشته بیش از چهار دهه از دوران دفاع مقدس جاری است، تصریح کرد: اصناف و بازاریان همواره زحمت زیادی برای نظام و انقلاب کشیدند و با کمک‌های مادی و معنوی خود به صورت همه‌جانبه نظام را پشتیبانی کردند و هم اکنون هم بازاریان شهرستان در مناسبت‌های مختلف در برنامه‌های اجرایی و کمک به نیازمندان حضور فعال دارند.

وی با بیان اینکه اصناف در خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی هستند، اضافه کرد: اصناف و بازاریان به شکل جهادی با همکاری قرارگاه سردار شهید محمدیار خدادادی با همراهی جهادگران در مناطق محروم حضور یافتند و به خدمت رسانی محرومان پرداختند.

امیدی برنامه‌های بسیج اصناف را فرهنگی و خانواده محور دانستند و گفت: از همه ۱۴ هزار واحد صنفی فعال در شهرستان لنجان دعوت می‌شود با ثبت نام در پایگاه‌های بسیج مستقر در اتحادیه های اصناف از برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی برای اعضاء خانواده خود استفاده کنند. وی خاطرنشان کرد: ارتباط مستمر بسیج اصناف با بازاریان از جمله مهمترین ویژگی فعالیت های انجام شده و در دستور کار است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=35360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.